چگونگی پرداخت حقوق داعشی ها
چگونگي پرداخت حقوق داعشي‌ها

بر اساس اعترافات اين سرکرده داعشي ميزان دلارهاي ارسالي از سوي شيوخ عرب حاشيه خليج فارس براي گروه تروريستي داعش به اين شرح است :

حکومت قطر : 120 ميليون دلار

آل سعود : 50 ميليون دلار

شيخ نشين امارات: 35 ميليون دلار

حکومت بحرين: 12 ميليون دلار

کويت :يک ميليون و 850 هزار دلار

مبالغ فوق از طريق تجار اين کشورها در اختيار گروهک تکفيري داعش قرار مي‌گيرد.



بنا به اعتراف اين سرکرده داعشي، برخي منابع مالي داعش از سوي برخي دولت‌هاي غربي و همچنين رژيم صهيونيستي تامين مي‌شود.

 



تعداد تروريست‌هاي داعشي

اعترافات همدست ابوبکرالبغدادي نشان مي‌دهد که تعداد تروريست‌هاي عضو گروهک تکفيري داعش، حدود 52 هزار نفر است.

 

 

چگونگي پرداخت حقوق داعشي‌ها

پرداخت حقوق 22 هزار داعشي از طريق آنچه واليان مناطق تابع داعش خوانده مي‌شود، صورت مي‌گيرد و حقوق بقيه تروريست‌ها از طريق کشورهاي حامي داعش(که در بالا ذکر شد) پرداخت مي‌شود.

بر اساس اين اعترافات، کمک‌هاي لجستيکي و تجهيزات نظامي، خريد خودروها، نفربرها و ديگر نيازهاي گروه تروريستي داعش از طريق تجار و دلالان کشور ترکيه تامين مي‌شود. همچنين خدمات پزشکي، دارويي، کمک‌هاي اوليه و مداواي تروريست‌هاي مجروح در بيمارستان‌هاي ترکيه صورت مي‌گيرد.

 

 

مشاوران نظامي داعش

سرکرده داعشي در ادامه اعترافات خود از حضور مشاوران نظامي در گروه تکفيري داعش سخن گفته است: در مناطق ما(مناطق تحت اشغال داعشي‌ها)، شمار زيادي مشاور و فرمانده نظامي ترکيه‌اي حضور دارند که از طريق وضع طرح‌هاي نظامي و نظارت بر آن و آموزش جنگجويان به ما خدمت مي‌کنند.

 

 

چگونگي پيوستن تروريست‌ها به داعش

بر اساس اعترافات سرکرده داعشي، بيش از 90 درصد تروريست‌هاي خارجي از طريق فرودگاه استانبول ترکيه با اطلاع ترکيه و از طريق هماهنگي با آن وارد مي‌شوند.

 

 

حضور پررنگ بعثي‌هاي صدامي و کارشناسان اسرائيلي در داعش

بر  اساس اين اعترافات که براثا منتشر کرده است، در گروه تروريستي داعش، 50 تروريست حضور دارند که به عنوان متخصص در ماموريت‌هاي ويژه خوانده مي‌شوند و با انواع سلاح‌هاي سبک، سنگين، سامانه‌هاي موشکي و توپخانه‌اي آشنايي دارند که بيشتر آنها از سرکردگان بعثي صدامي هستند و به طور مستقيم با خليفه(ابوبکرالبغدادي) ارتباط دارند و تجارب نظامي آنها به کشورهاي همسايه از جمله ترکيه منتقل مي‌شود. کارشناسان و متخصصان سلاح‌هاي شيميايي و ميکروبي با تابعيت رژيم صهيونيستي هم در گروه تروريستي داعش فعاليت مي‌کنند.

 

 

سفر مخفيانه سرکرده داعش به يک کشور خارجي

سرکرده داعشي در ادامه اعترافات خود گفته است : ابوبکرالبغدادي در سال جاري ميلادي به صورت مخفيانه و سري به کشور سومالي سفر کرد تا 2500 سوماليايي را ساماندهي کند که بيشتر آنها به داعش پيوستند.

 

منبع: تسنيم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • املاک